ZanZa Natural Cosmetics termékek

július 13, 2017

Biztosan sokan hallottak már a ZanZa szappanokról, olajakról, de akik még nem azoknak egy röpke bevezető. A ZanZa Natural Cosmetics termékeit az Indiai Óceán szigetvilága inspirálta. A kozmetikumok jótékony hatással vannak a bőrünkre, illetve a közérzetünkre is. 100%-ban természetes és ami még nagyon nagy plusz, hogy kézzel készítik őket. Nem tudom, Ti , hogy vagytok vele de az ilyen termékek számomra sokkal személyesebbek, nagyobb bizalommal használom őket. 


Már régebben is írtam, hogy teljesen rákattantam a szappanokra.. legyen szó hajszappanról, arctisztító szappanról.. ami természetes és szappan jöhet! 



Nagy örömömre két szappant és egy testradírt próbálhattam ki a kínálatból. Kezdjük először a testradírral. 

Kellemes kókuszos illata van,amit én nagyon imádok. Összetevői között megtalálható a tengeri  só, szűz kókuszolaj, szárított kókusz, tengeri fű és a eucalyptus illóolaj. Elég nagy szemcséi vannak, először féltem, hogy marni és irritálni fogja a bőröm , de semmi ilyet nem tapasztaltam. Háromféle kiszerelésben található meg a webáruházaban 50,100 és 200 ml-es változatban. ITT



A nagy kedvencem ez a Seaweed Clove szappan volt. Illata teljesen magával ragadott már az első használat után. Nekem az illata valamiért a fahéjra hasonlít, de közben pedig szegfűszeg található benne. Könnyed szappan, nem nehezítette el a bőröm, pluszban még nagyon jól hidratálta is. ITT




Nekem az első benyomásom erről a szappanról az volt, hogy olyan ápolt férfi illata van. :D Komolyan, tudjátok milyen az biztosan.. :D 

Na de a félre téve a viccet, gyönyörű zöld színben érkezett hozzám a Fig Power szappan. Illata tényleg nagyon kellemes, férfias beütése van számomra. Könnyed, de még is nagyon jól tisztít, nem mellesleg nagyon jól ápol. Nem szárította ki a bőröm. Viszonylag elég nagy , így biztosan sokáig a barátom marad. 

Összetevői között megtalálható a pálmaolaj, desztillált víz, kókuszolaj, napraforgó olaj, mangóvaj, ricinusolaj, parfüm, színezék és a sodium lactate is. ITT 




Ti próbáltatok már ZanZa termékeket?


You Might Also Like

0 megjegyzés